Deplasarea la Roman’

Deplasarea la Roman s-a facut cu masini personale si cu trenul.Cei mai multi au ales sa o faca cu trenul, protestand fata de decizia CFR de a scumpi biletele de calatorie (la inceputul sezonului 2008 -2009). A fost destul de complicat pentru ca a trebuit sa protestam prin mai multe trenuri, pana cand niste gabori obositi, au realizat ei ca protestul nostru este ilegal si am fost sanctionati CONFORM LEGII. In fine, am ajuns la Roman, (Sfat: sa nu cumparati bere la bodega din gara, e mai scumpa cu 0.2 ron decat in centru!) am baut am mancat :))), am ajuns la meci (cu mult inainte sa inceapa, rar vezi asa ceva) am cantat frumos, bla bla… in concluzie o deplasare frumoasa.

Ps: micii in piata din centru sunt 0.8 ron, cu paine, mustar, servetele si berea 2 roni (Ursus).

Mentionam ca vom ramane in protest fata de decizia CFR, inca 2 sezoane cel putin!

10 Responses

  1. dar cine a mai fost? ca in-afara de livache si de victima nu mai recunosc pe nici unu’…

  2. Bine ca au fost😐

  3. Pai am fost eu si Victima si.. livache 1, livache 2.. livache 4 si livaca =)) !!!

    Dar tu cine esti “floare de colt” !?

  4. e retardu de accent

  5. Am decospirat!

    “Floare de colt” e Accent !! Ca si Ivanov Rodica si multe alte pseudonime!

    Mare impostor !!!

  6. Traiasca Victima si maximul de fraguri facute la Counter Strike!!

  7. de unde stii ca joc cs? :))

  8. Hehe e usor de dedus !! Hai succes si ciuruiala la toti🙂

  9. cat a sefie sa beti URSUS la 2lei b-)

  10. cioaca e beat si in joc la cs=))

Leave a Reply

