Gache: “Este o victorie meritată, am fost mai maturi în joc”

Constantin Gache şi-a felicitat echipa la finalul partidei cu Petrolul şi a a afirmat că elevii săi au meritat victoria.

“Cred că este o victorie meritată, am făcut un joc bunicel, am fost mai maturi în joc şi am câştigat meciul. Cred că a fost un joc plăcut. Noi jucăm fără emoţii, fără stres şi nu avem nimic de pierdut. Este o victorie care ne dă încredere. Avem mari probleme financiare, în iarnă eram la doi paşi să ne desfiinţăm, domnul preşedinte meritul că am rămas în liga a doua. După cum ştiţi, tot în iarnă, ne-au plecat patru titulari şi alti cinci jucători de la prima echipă, şi ne-a fost destul de greu, dar ne-am revenit acum”, a declarat Gache, la finalul partidei cu Petrolul, câştigată de Delta cu 2-0.

One Response

  1. off-topic
    Could the pic get even worse ?:|

Leave a Reply

