S-a retras Lotus/Știința!!!

O informaţie de ultimă oră anunţă că hibridul Lotus Băile Felix fostă Ştiinţa Bacău s-a retras astăzi din campionat. Surse apropiate clubului susţin că în urmă cu puţin timp, jucătorii şi antrenorul Marian Pană au fost anunţaţi de către managerul Crainiciuc că nu vor mai juca mâine cu FC Ploieşti şi că sunt liberi să plece acasă.

Aflată pe locul 15 şi cu puţine şanse de a se salva, Băile Felix a trimis ieri un fax la FRF prin care anunţă că se retrage din campionat din motive economice.  FC Ploiești se află de luni la Roman, locul de desfăşurare al restanţei de mâine, cu Băile Felix, şi, după ce va efectua un antrenament pe terenul de joc, va reveni la Ploieşti miercuri după-amiază. În consecință, vor pierde toate meciurile cu 3-0

“Sunt în autocar cu băieţii, acum ne întoarcem în Bucureşti. Ajunsesem aproape de Bacău, şi m-a sunat domnul Crainiciuc şi mi-a zis să mă întorc pentru că meciul nu se mai poate disputa. Am înţeles că din motive financiare, sau ceva de genul ăsta. Mai multe nu mi s-a zis. Aştept şi eu să am o discuţie cu conducerea clubului diseară sau mâine, dacă va mai exista această discuţie, şi să mi se spună care au fost problemele. În momentul acesta nu ştiu dacă ne vom retrage, cert este că mâine nu ne prezentăm la meci”.
Marian Pană, manager Baile Felix

Leave a Reply

