“M-au surprins jucătorii Snagovului”

La finalul meciului de ieri, dintre FC Snagov şi Delta Tulcea, încheiat la egalitate, 2-2, antrenorul tulcenilor a fost surprins de jocul echipei gazdă şi crede că locul pe care se află în acest moment este unul nedrept.

“Am avut un meci greu. Mă aşteptam la altă replică din partea Snagovului, dar m-au surprins pe toată durata meciului. Au o echipă bună care s-a mişcat bine în teren şi cred că locul pe care îl ocupă acum în clasament este unul mincinos.”

Totodată, Constantin Gache s-a declarat mulţumit de scorul final. “Am obţinut un punct după un meci disputat. Vroiam toate punctele, dar după jocul din teren nu cred că îl meritam. Am fost conduşi de două ori şi chiar puteam pierde. După ce am vazut în teren, scorul este unul meritat, dar ultimele ocazii pe care ni le-am făcut ne-ar fi putut aduce victoria.”

De partea cealaltă, conducătorii Snagovului au recunoscut că, deocamdată, mai mult nu se poate şi că este bun şi egalul.

“Asta ne este valoarea. Am jucat bine cu Delta, dar am greşit inadmisibil la goluri. Nu ne concentrăm îndeajuns şi luăm gol prea uşor. Deşi am condus de două ori, cred că punctul luat este meritat. Am fi putut rămâne şi fără el dacă în ultimele minute nu ar fi ratat Pantelie”, a declarat vicepreşedintele clubului ilfovean, Gabriel Oprea.

Leave a Reply

