Câju, împrumutat la Tulcea

Şefii de la CSM Râmnicu Vâlcea au mai dat un “tun” pe piaţa transferurilor şi l-au împrumutat azi pe atacantul Enache Câju la Delta Tulcea.

În tur, CSM îl împrumutase pe atacant la Pandurii Târgu Jiu, acolo unde Câju n-a convins, determinându-i pe gorjeni să renunţe la el în această iarnă. Cel mai bun jucător vâlcean în sezonul trecut, Câju a mai jucat la Tulcea în urmă cu patru ani, fiind golgeterul echipei care atunci reuşea promovarea.

“La Pandurii am avut ghinion cu acea accidentare şi când mi-am revenit, a plecat Sorin Cârţu şi nu mi s-a mai dat nicio şansă. Acum, am ales Tulcea pentru că Delta are în proiect promovarea, mă ştie bine şi domnul Gache, cu care am mai lucrat acum câţiva ani când am promovat, dar ne-a luat Ceahlăul locul în A. Au mai fost ceva discuţii cu Alba Iulia şi Ceahlăul, dar erau prea departe de casă, dar şi cu Gaz Metan, unde mi-ar fi plăcut să merg, însă sibienii nu s-au înţeles la bani cu Vâlcea. Sper să promovez din nou cu Tulcea” a spus Enache Câju.

One Response

  1. Bine ai revenit😀

Leave a Reply

