Gache: “Putem obţine licenţa, dacă promovăm”

Antrenorul Delta Tulcea, Constantin Gache, este de părere că formaţia tulceană ar putea obţine licenţa de activare în Liga I, dacă va obţine promovarea în primul eşalon fotbalistic în acest sezon.

Tehnicianul a declarat că autorităţile locale au făcut multe pentru clubul de fotbal, având în vedere că, în urmă cu câţiva ani, stadionul era în paragină, invadat de iarbă şi de buruieni. “Am început pregătirile şi de data asta parcă se doreşte ceva mai mult din partea autorităţilor locale. Să vedem dacă vom reuşi cu echipa. Am avut un parcurs bun până acum, dar fără prea multe veleităţi. Rămâne de văzut ce vom face, pentru că ne luptăm cu echipe de tradiţie din fotbalul românesc şi echipe cu pretenţii. Am fost de la început acolo, de când s-a promovat de la judeţ la Divizia C. Nu îmi venea să cred ce paragină am găsit, iarbă şi buruieni peste tot. În foarte puţin timp, domnul primar a vrut să facă o echipă pentru tulceni, pentru că publicul de aici este cunoscător şi merită. Dacă vedeţi statisticile, suntem pe locul doi ca număr de spectatori pentru Divizia B. S-au făcut multe lucruri pe care nu le ştie multă lume. Putem obţine licenţa de activare în primul eşalon, dacă vom promova. Suntem, însă, mai fragili ca altă dată. Am început campionatul foarte bine, dar am avut neşansă de a ni se accidenta trei jucători de bază. Au venit cei de la Farul pe parcurs şi până ne-am omogenizat din nou au fost ceva probleme. Teoretic, Sportul e cel mai puternic adversar din seria noastră. Practic, Brăneştiul e prima şi mai pot veni şi altele”, a declarat Constantin Gache, în cadrul emisiunii “Fotbal la matineu”.

Leave a Reply

