Delta, egalată în doi timpi

ACS Berceni – Delta Tulcea 2-2 (0-1)
Într-un ultim meci de verificare, Delta Tulcea nu a reuşit decât un egal “afară“, pe suprafaţă sintetică, în compania divizionarei “C“ (Liga a III-a) ACS Berceni.
Poate că rezultatul nu ar fi fost ruşinos dacă tulcenii nu ar fi avut două goluri avantaj, fiind egalaţi în cuprinsul a două minute! De fapt, cele două combatante s-au învoit să joace două reprize a câte cincizeci de minute, aşa că egalarea a survenit mai târziu (pe fond de oboseală şi de timp).
Delta a început cu: Olteanu – Peteleu, Mişelăricu, Grigorov, L. Ştefan – V. Creţu, Coconaşu, Mărginean, Senin – Nanu şi Costescu. Au mai jucat portarul Pârvu, respectiv N. Creţu, Macare, Horovei, Borza şi Filip.
Preşedintele clubului Delta Tulcea ne-a declarat că până vineri, 26 februarie, va şti dacă Farul îi va reţine pe Larie, Pătraşcu sau Pantelie, şi că antrenorul principal, Constantin Gache, se va pronunţa zilele acestea în privinţa “faristului“ Senin.

7 Responses

  1. acest blog nu are nimic original in el.
    nesimtitul care l-a facut fura la greu de la redactorii sportivi din Tulcea, inclusiv de la cel mai prost redactor de la ziarul obiectiv.
    dar cum nimeni nu e original, cu atat mai putin cel care semneaza santierul naval tulcea aici si viktim pe alte siteuri si acest blog este un surogat necesar. cui? ofticatilor…

  2. irica, esti nebun.
    nimeni nu si.a insusit articolele, iar de multe ori am pus si numele autorului + link.
    dar uneori postez in graba si n.am timp sa am grija de “detalii”

    rostul acestui blog este pur informativ pentru toti suporterii Delta Tulcea, si daca cauti putin, vei gasi articole si poze “originale”
    ——————————————————————————
    legat de “fura la greu de la redactorii sportivi din Tulcea, inclusiv de la cel mai prost redactor de la ziarul obiectiv.”

    si o veverita chioara mai gaseste o aluna!

  3. PREA TARZIU, A REFACUT ARTICOLUL… DAR TOT PROST E SCRIS :))))
    ————————————————————————————————
    ca sa inteleaga si cititorii acestui blog “disputa” noatra.
    Dl irinel calin crede ca Delta Tulcea si Sageata Stejarul au ginionul ca au facut egal in tur cu Cetatea Suceava, ca s.a retras am pierdut puncte ( mai ales la adevar !!!!!!!!! )
    ———————————————————————————–

    ei, tu bou dracu, ca redactor sportiv, cum sa caracterizezi desfintarea unei echipe ca ghinionul nostru ca nu am putut profita de ea, cum “au facut” majoritatea echipelor din seria in care esti tu?
    in fine… sunt cam beat si ma chinui sa vorbesc frumos despre toti taranii.
    n.are rost, va las pe voi sa trageti concluzii din articolul scris de asta.
    http://obiectivtulcea.ro/stirile-zilei/16709-cetatea-suceava-un-adversar-mai-puin-pentru-delta-i-sgeata.html

  4. scrie si el cum il ajuta creierul , pentru bani faci orice.

  5. esti tare huliganule! ca sa inteleaga toata lumea disputa noastra, autointitulatul santierul naval tulcea este un huligan interzis pe stadioane. rautatea impotriva mea vine tocmai de acolo ca l-am facut huligan – pe buna dreptate – si ca i-am dat numele in ziar atunci cand a fost interzis pe stadioane.
    si-a facut un blog, comenteaza articolele mele de la obiectiv tocmai dintr-o razbunare personala.
    gresesc cu ceva?

  6. intelege, nu mi.a aparut numele in ziar si m.ar fi durut in pula daca toti fraierii ca tine ar fi scris despre mine… oricum n.ai talentul necesar sa scrii despre mine.

    nici macar nu stii de ce sunt interzis, dar vobesti sa te aflii in treaba… la fel si de unde a inceput “disputa” noastra… Cetatea Suceava. am inceput sa te jignesc si pe buna dreptate, pentru ca ai jignit sportul in sine bucurandu.te cand el moare. Pe tine personal nu te cunosc, din auzite nu m.a interesat, dar esti un mare prost internaut :))))))))))))))))

    lasand huliganismul, santierul naval, ziarul, blogul sau mai stiu eu ce se intampla intre urechile tale… vezi-ti de treaba ta ca devii plictisitor. te.am invitat de atatea ori sa vorbim, dar pe tine te intereseaza numele meu…
    Salut irinica, pe mine ma cheama O Fut pe Ma-ta, pe tine?

  7. si noi pe mama lui..:))

Leave a Reply

