Delta vrea să “strice“ tradiţia

F.C.M. Dunărea Galaţi – Delta Tulcea


Sâmbătă, pe Stadionul “Dunărea“, de la ora 11.00, Dunărea Galaţi va primi – în prima rundă a returului – vizita celor de la F.C. Delta Tulcea. În tur, tulcenii au învins cu 3-0.
Antrenorul principal al gazdelor, Constantin Gache, ar începe partida cu următorii elevi: Olteanu – Peteleu, Mişelăricu, Grigorov, L. Ştefan – V. Creţu, Coconaşu, Mărginean, Senin – Nanu şi Costescu. Rezerve: portarul Pârvu, respectiv Bratu (junior), N. Creţu, Borza, Macare, Horovei, Câju/Lucan/Postelnicu.
Gache priveşte cu rezerve primul meci din retur: “Suntem determinaţi să rupem cu tradiţia, având în vedere că gălăţenii ne-au tot bătut la ei acasă. Încercăm să fim la înălţimea statutului oferit de clasament, locul al cincilea“.
Întâlnirea va fi arbitrată de o brigadă formată din “centralul“ Cătălin Popa (Piteşti), ajutat la linii de “asistenţii“ Daniel Mitruţi (Craiova) şi Elena Muşetoiu (Câmpulung Muscel); arbitru de rezervă – Cătălin Florescu (Techirghiol); observatori federali: Nicolae Marodin (Bucureşti) şi Viorel Leşeanu (Giurgiu).
* Celelalte partide:
F.C.M. Bacău – C.S.M. Râmnicu Sărat (azi, de la ora 17.30), Dinamo II Bucureşti – Tricolorul Breaza, F.C. Botoşani – Gloria Buzău (sâmbătă, de la ora 11.00), Săgeata Stejaru – Petrolul Ploieşti (sâmbătă, de la ora 13.00, partidă televizată de sport.ro), F.C. Snagov – Victoria Brăneşti, Farul Constanţa – Dunărea Giurgiu (duminică, de la ora 11.00) şi Sportul Studenţesc – Concordia Chiajna (duminică, de la ora 13.00). Federaţia Română de Fotbal nu a programat meciul Cetatea Suceava – Steaua II Bucureşti.

Scris de Petru ŢINCOCA

21 Responses

  1. Salut poate voi nu sustineti capitala, dar noi inca ne sustinem echipa locala! Rapidist care tine cu Delta!

    http://pentrurapid.wordpress.com

    Dunarea Galati – Delta Tulcea 1-2

    Bafta!

  2. sa sustinem ce?

  3. cauta varule atentie in alta parte

  4. Sterge-mi commentul. Nici macar nu ai inteles ce am spus. Iti doresc sa pleci si tu din Tulcea, sa prinzi drag de alta echipa si apoi sa zici si tu altcuiva cu mandria ca iti sustii echipa locala – de unde ai plecat. Ok, varule?

  5. ce abereaza ala , heei fiule , numai abera !!! , daca te muti in madrid la munca vei tine cu real ?

  6. asta are impresia ca noi nu am mers mai departe de Peco.:))

  7. @MSI corect e “nu mai” abera si da – as tine cu Real Madrid. Trebuie sa fii ignorant sa nu simpatizezi cu Realul.

    @andrei – M-am referit sa locuiti in alta parte decat Tulcea, pentru mai mult timp. Ca n-ai mers mai departe de Peco nu cred ca am zis.

    Imi pare rau ca am intervenit pe acest blog. Credeam ca gasesc oameni de omenie, chiar m-am bucurat sa vad ca sunt oameni cu dragoste de culori pentru Delta si care sunt dispusi sa isi dedice timpul liber pentru a tine un blog.

    Inca o data spun : nu v-am sugerat sa sustineti capitala, doar m-am referit ca desi sunt de atata vreme aici (aproape 16 ani) si simpatizez cu Rapid, nu am uitat de unde am plecat si urmaresc mereu traseul Deltei. Atat. Va multumesc si succes in activitate atat voua, cat si clubului. O zi buna.

  8. sa`ti trag la muie 19v23

  9. sa iti futem femeia.

  10. să mori violat de 1977 de nigerieni

  11. Multumesc tuturor care au comentat inainte si dupa mine. Dati dovada de inteligenta si bun-simt fata de un comment care nu v-a adus injurii, dimpotriva a fost unul decent si pe un ton amical. Rog pe cel care administreaza acest site sa imi stearga commenturile. Daca nu ne intelegem asa, voi recurge si la alte metode. Sper ca ne vom intelege totusi.

  12. TOATE commenturile, domnule administrator. Nu o sa accept sa fiu injurat de prietenii dumitale. Sunteti dispus sa platiti pentru injuriile lor?

  13. frate du-te pe romanianultras .

  14. hai ba.lasa-ne.cauti gard de scarpinat pe fiecare site?ce iti trebuie?daca iti vedeai de treaba ta nu te injura nimeni.si in plus o arzi aiurea ca nu te-a injurat nimeni cu rautate.:)).
    si ce treaba are adminu?de unde stii ca cei ce au injurat sunt prietenii lui?din moment ce postezi ceva iti asumi si riscul asta.nici nu stiu de ce imi bat capul.pa

  15. 19v23 …. sa ma pis pe muia ta :X

  16. sunt destul de ocupat ca sa am timp sa sterg comm.
    si tu poti sa.i injuri…puteti sa va injurati intre voi, sa nu injurati echipele.

    dar asta nu schimba cu nimic prostia din capul tau

  17. Singura prostie e ca am intervenit pe blogul asta. In rest, nu ma pot cobori la nivelul vostru. E ok. Eu sunt prost si unul dintre cele mai folosite cuvinte de pe blogul tau, dupa Delta, e “muie”. Spune totul despre voi. Va injurati singuri echipa, nu e nevoie sa vina cineva din afara. Sa fiti sanatosi!

  18. muie 12v23

  19. muie 19v23 , rectific

  20. sunt curios, pe langa rapid si Delta cu ce echipe mai tii? ai preferinte si din liga 3? poate esti din vre.un sat de langa Tulcea si tii si cu echipa de la tine din sat? sau din satul bunicilor tai?
    dar le arati dragostea in mod ega sa nu se supere nici1?

    PROSTILOR, nu apreciati un adevarat suporter, care isi traieste viata numai pe stadioane, iar voi, taranilor din Peluza Sud va permiteti sa injurati si nu ii respectati pe cei adevarati. e trist ca oamenii adevaratii care isi iubesc echipa si sunt acolo pentru ea nu sunt respectati, si toti pseudo suporterii d’alde voi comenteaza pe unde apuca si numai muie au in cap

  21. e pacat ca avem timp sa bagam toti prostii in seama, mai bine ne.am gasi alte ocupatii…

Leave a Reply

