Bogdan Pîrvu: „Am plecat eu de la Delta, nu mi s-a făcut brânci”!

Dintr-o regretabilă greşeală de documentare, pe care mi-o asum personal, în paginile ziarului nostru a apărut informaţia greşită potrivit căreia portarului Bogdan Pîrvu „i s-a dat brânci de la Delta Tulcea”. Cum fotbalistul Pîrvu, în prezent sub contract cu Dunărea Galaţi, a renunţat unilateral la contractul cu echipa Delta Tulcea, facem cuvenita rectificare, citând cu acest prilej adevăratele motive pentru care cel mai vechi portar al Deltei a părăsit clubul care, poate, l-a consacrat.
„Pentru mine Delta Tulcea, ca şi club, iar Tulcea, ca şi oraş, vor rămâne în suflet ca şi echipa şi oraşul care m-au împlinit ca fotbalist. Sunt conştient că aş fi putut face mai mult pentru club şi pentru suporterii din Tulcea, care m-au aclamat pe mine şi pe colegi în repetate rânduri, iar amintirile frumoase de la Tulcea nu mi le va lua nimeni. Am plecat de la Tulcea cu regretul că nu am avut şansa, aşa cum mi-aş fi dorit, să apăr şi să arăt că apăr culorile acestui club. E şi un gust amar cu care plec de la Tulcea şi anume regretul că nu am putut să fiu alături, şi în acest an, de elevii mei de la Şcoala «Alexandru Ciucurencu». Sunt copii de care m-am ataşat foarte mult şi cu care, din păcate, mi s-a pus în vedere să nu mai lucrez”,  a declarat Bogdan Pîrvu.
Scris de Irinel CĂLIN

4 Responses

  1. salut
    as vrea sa stiu cand se termina cantonamentul echipei de la campulung moldovenesc. stiu ca va fi un amical vineri cu rapid cfr suceava, liga 3.
    imi puteti da un nr de tel al unui oficial care e cu echipa la clung?
    merci

  2. pe 27 ianuarie se incheie cantonamentul.

    restul detaliilor ti le-am lasat pe YM, la mailul pe care l-ai lasat ca detaliu la comment

  3. daca le-ai lasat pe mess la acel email…nu le voi vedea niciodata, nu folosim messul…iar pe mail nu am primit nimic

    succes!

  4. meciul e joi
    vom face foto, desigur
    daca doresti foto scrie-ne pe mail

    succes!

Leave a Reply

