După Mişelăricu şi Pîrvu, golgeterul Ştefan Ciobanu a părăsit şi el Delta Tulcea

„Dacă Bogdan şi Costel au vrut să plece, la mine nu a fost cazul: am fost dat afară” declară fostul atacant al Deltei
Golgeterul echipei din tur, Ştefan Ciobanu, s-a despărţit „amiabil” de echipa Delta Tulcea după ce i s-a propus rezilierea contractului care s-ar fi întins pe un an şi jumătate dacă randamentul atacantului autor a nouă goluri în tur s-ar fi ridicat la pretenţiile conducerii clubului şi a bancii tehnice de după Constantin Gache.
„Eu cred că mi-am făcut datoria pentru Delta şi pentru Tulcea şi prima dată când am fost aici, înainte de transferul la Farul, dar şi în turul campionatului când am înscris 9 din cele 21 de goluri ale echipei. Poate că aş fi fost golgeterul ligii secunde dacă aş fi jucat şi pe final de tur toate meciurile, dar a fost decizia antrenorului ca eu să mai stau şi pe bancă. Mi-am reziliat de comun acord înţelegerea cu Delta, deşi mai aveam contract şi asta pentru că dragoste cu sila nu se poate. Încă mai pot juca meci de meci, sper să fiu sănătos pentru că goluri mai am de marcat.” a declarat Ştefan Ciobanu, în prezent liber de contract, dar bucuros că are timp, ca proaspăt tătic, să stea alături de fiul său, Teodor Ştefan.

Scris de Irinel CĂLIN

3 Responses

  1. afara cu dulcaaa!!! el isi bate joc juctorii care au facut din tulcea o echipa mare a ligii secunde … din cauza lui au plecat si ceilalti si aduce toate panaramele la tulcea …. asta e doar parerea mea .. daca am gresit cu ceva va rog sa ma corectati … dar nu cred ca e cazul……forzza delta!!!

  2. de*

  3. eu cred ca esti putin frustrat! si plecarile isi au rostul lor, ca este Dulca antrenor nou, trebuie sa aiba rezultate ca sa ramana, Delta mereu s-a batut pentru locurile 1-5 si actualmente e pe 10 , Dulca trebuie sa rezolve situatia ! eu il sustin ! Doar Delta !

Leave a Reply

