Cristi Dulca gândeşte pozitiv: „Avem un meci la Otopeni pe care mergem să îl câştigăm!”

Chiar dacă au părăsit terenul într-un cor de fluierături, jucatorii Deltei promit prin vocea antrenorului Cristi Dulca o victorie la Otopeni în meciul ce se va disputa sâmbătă de la ora 11:00.  Cele trei puncte de la Otopeni sunt de altfel vitale ca aerul, probabil se vor face toate eforturile posibile pentru câştigarea acestui meci şi asta pentru că altfel tulcenii ar putea intra în hora retrogradării.
Şi asta, culmea, în condiţiile în care cineva a făcut o promisiune la începutul anului că Delta va aborda returul cu obiectiv promovarea…
Până atunci, după meciul cu Ceahlăul, antrenorul Cristi Dulca a declarat:  „Am întâlnit o echipă de pe primul loc, o echipă care n-a pierdut niciun meci în acest campionat. Sigur, scorul e prea dur pentru ceea ce am jucat. Am avut un moment bun în care am egalat pe un fond bun de joc, dar am primit un gol foarte repede şi nu am mai reuşit să ne revenim. Nu o iau ca pe o scuză, dar faptul că am avut şase jucători noi în echipă s-a simţit. Trebuie să ne adunăm acum în momentele grele şi avem un meci la Otopeni pe care mergem să îl câştigăm.
Sunt nemulţumit de atitudinea unor jucători, chiar cei care au venit noi, nu mă aşteptam …
Jocul nu l-am pregătit aşa cum a ieşit, din contră ne-am pregătit bine şi ne-a mobilizat, dar nu a ieşit aşa cum trebuia. Ce le-am cerut jucătorilor? În primul rând jucam acasă şi am vrut mai multă agresivitate, mai multă responsabilitate cu mingea la picior, dar
s-au greşit multe pase, s-au pierdut multe mingi. Poate dacă intram cu un egal la pauză altfel era meciul.”

One Response

  1. De fiecare data cand in poarta nu a fost Olteanu, Delta a pierdut meciul!!!
    In plus nu inteleg de ce nu a jucat Grigorov? S-a facut un experiment cu sabia deasupra capului!
    Oae a jucat lamentabil, nici un metru facut cu mingea la picior, aproape nici o pasa buna!

Leave a Reply

